Kupnja i dostava

Ukratko

  • ne postoji minimalni iznos narudžbe
  • sigurno online plaćanje kreditnim karticama, a prilikom dostave na kućnu adresu moguće je i plaćanje gotovinom (pouzećem)
  • dostava na Vašu adresu u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 1-3 radna dana, a na otocima prema rasporedu za otoke
  • osnovna cijena dostave na području Republike Hrvatske iznosi 35,00 HRK, a besplatna je za narudžbe iznad 200,00 HRK

Naručivanje

Putem Internet trgovine omogućujemo Vam kupnju svih naših proizvoda.

Kupnju ponuđenih proizvoda moguće je ostvariti u količini koja je primjerena redovnoj obiteljskoj upotrebi, odnosno potrebama krajnjeg kupca, u okvirima raspoloživih zaliha proizvoda.

Ne postoji minimalni iznos narudžbe. Trošak dostave na području Republike Hrvatske iznosi 35,00 HRK, a isti se dodatno računa u cijenu ukoliko je iznos manji od 200,00 HRK.

Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

Sve cijene u Snackers Internet trgovini su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV-om.

Za slučaj ikakvih problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: info@snackers.hr ili na tel. 099-405-5574, ponedjeljak – petak od 8.00 – 16.00 sati.

Snackers može narudžbu odbaciti, odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Internet stranice ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni, odnosno netočni.

Plaćanje

Uz odabranu uslugu dostave na kućna vrata naručeni proizvodi plaćaju se:

  • Putem interneta: kreditnim karticama – Mastercard, Visa, PBZ Card Premium Visa i Diners Club, kao i debitnim karticama Maestro, Visa i Mastercard, jednokratnom uplatom.
  • Pouzećem: gotovinski dostavljaču – djelatniku GLS-a. Kod plaćanja pouzećem prije isporuke nazvat ćemo Vas za telefonsku potvrdu narudžbe.

Transakcije plaćanja obavljaju se zaštićenim protokolom SSL uz uporabu 256-bitne enkripcije, direktnom komunikacijom računala kupca i Corvuspay payment gateway servisa. Corvuspay autorizira transakcije direktno s kartičnim sustavima Privredne Banke Zagreb (PBZ Card).

Dostava

Uz odabranu uslugu dostave na kućna vrata

Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavljaju naš partner GLS, izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar 1 do 3 radna dana, od ponedjeljka do petka. Za otoke dostava ide prema posebnom rasporedu.

Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispjeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 10 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Osnovna cijena svake dostave na području Republike Hrvatske iznosi 35,00 HRK. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cijena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za narudžbe iznad 200,00 HRK dostava je besplatna.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Ispravnost pošiljke, reklamacije, povrat i zamjena robe

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na www.snackers.hr

Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda. Zadržavamo pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi. U slučaju pogreške mjerodavan je navod našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da provjerite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva vanjska oštećenja, kupac ima pravo odbiti preuzeti naručenu robu. Molimo Vas da usporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda) s računom te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta o tome obavijestite dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Molimo Vas da obratite pozornost na to da je provjera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca te da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obvezni uvažiti.

Snackers će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca.

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: info@snackers.hr

Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Snackers će u najkraćem roku osigurati preuzimanje robe, posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke GLS-a. Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti Snackers, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Snackers, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac. Za eventualnu razliku u cijeni zamjenskog artikla kupac će biti terećen ili odobren, ovisno o konkretnoj situaciji.